Известие

Collapse
No announcement yet.

Парно през зимния сезон (общи приказки)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Направи бърз тест за термостат :
    Сутринта палиш (колата трябва да е студена).
    Вдигаш капака.
    Пипаш дебелия маркуч от термостата към водния радиатор. До достигане на ~90° не трябва да се затопля.
    Ако термостата е отворен или частично отворен, то почти веднага (първите 2-3мин) ще усетиш затопляне на въпросния дебел маркуч.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Проблемът е, че изобщо не достига 90 градуса дори и след дълго каране. Максимум 70 градуса не повече. Малко избързах и поръчах термостат, така че ще сменям пък ще видим.

      Comment


      • #18
        Затова ти писах да погледнеш маркуча, защото ако е отворен/маркуча е топъл, върти големия кръг и ще загрва трудно и при всяко пускане по инерция ще се отразява на стрелката. Ако термуса е ОК, може датчика да не работи коректно, той се намира на самия термостат. На диагностика срявнявал ли си показанията с тези вътре на уреда за водата, щото и те се ебават някога.

        Пс Така или иначе го виж преди да го смениш, че понякога има ментаци дето с тях е по-зле. Виж новия дали е добре затворен като духнеш с уста откъм дебелия маркуч, почти (да не казвам изобщо) не трябва да пуска въздух.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #19
          Колата поработи и мaркуча се затопли. На диагностика не съм сравнявал показания, но той датчика нали така или иначе върви с цялото тяло? Още не съм взел термостата само го поръчах, по-късно днес към 15 ще отида да го взема. За съжаление живеем в много "яка" държава в която явно след като смениш частите става и по-зле

          Comment


          • #20
            Щом е била студена и маркуча се стопля, явно е приключил. След смяната гледай да я обезвъздушиш добре от всички пробки. На моята от подписа има 3бр (на металната тръба, на маркуча на парното, на водния радиатор откъм левия фар). Не е зле да си допишеш подписа и местоположението, за да избегнеш разни въпроси и да става по-лесно общуването.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Направи бърз тест за термостат :
              Сутринта палиш (колата трябва да е студена).
              Вдигаш капака.
              Пипаш дебелия маркуч от термостата към водния радиатор. До достигане на ~90° не трябва да се затопля.
              Ако термостата е отворен или частично отворен, то почти веднага (първите 2-3мин) ще усетиш затопляне на въпросния дебел маркуч.
              Друже, пипа се радиатора, не маркучите

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Друже, пипа се радиатора, не маркучите
                Седни си, слаб 2 отново
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Пипа се горният маркуч, а пък радиатора малко трудно ще го достигнеш в това тясно пространство
                  Last edited by Alfa tuner; d.m.y г., 09:33.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Седни си, слаб 2 отново
                    Хахахаха, то не остана празно място в книжката, където да му я напишеш
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v

                    Comment

                    Working...
                    X